Anadolu Lisesi Okul Kütüphanesi Tam Kapasite ile Hizmet Veriyor

Hits: 2317
emirdag.com.tr kütüphaneEmirdağ Metin-Zülbiye Sarı Anadolu lisesinde bulunan okul kütüphanesi tam kapasite ile hizmet veriyor.Okumanın önem kazandığı şu günlerde Metin Zülbiye Sarı Anadolu Lisesinin öğrenci ve öğretmenleri ile okumaya verdiği değer oldukça dikkat çekicidir. Öğrenciler ve veliler arasında düzenlenen kitap bağış kampanyaları ile okul kütüphanesi zenginleştirilmiş,okul kütüphanesine son üç yıl içinde 100 temel eserinde içinde olduğu 450 -500
kitap kazandırılmıştır.  

            Bütün bunlardan daha önemli olarak okul kütüphanesindeki bu kitaplara öğrencilerin oldukça fazla ilgi gösterdikleri,  2006 – 20007 eğitim ve öğretim yılında öğrencilerin ve öğretmenlerin kütüphaneden 1700’ünüzerinde kitap okudukları tespit edildi.

Anadolu Lisesini ziyaret ederek, okul öğrencilerinden Semi Can TABANLI ve Tülin YÜRÜK ile kütüphanenin işlerliği üzerine görüştük.
            Semih Can TABANLI ile yapmış olduğumuz görüşmede;”Okumanın anlamayı, çevre ile iletişim kurmayı, kendini daha da iyi ifade etmeyi sağladığını belirtti. Geçmişimizi ve kültürümüzü anlamaya, okumanın yaptığı katkı tartışılamaz. Okuduğum kitapları genellikle okul kütüphanesinden alıyorum, bunun yanı sıra imkanlarım ölçüsünde kendime de bir kütüphane oluşturmaya çalışıyorum. Öğrenciler olarak bizler, yayınevleri ile irtibata geçip kitap yardımı talebinde bulunarak kütüphanemizi daha da zenginleştireceğiz” dedi.
emirdag.com.tr eal kütüphane
Tülin YÜRÜK ile yapmış olduğumuz görüşmede;”Son iki yıldır okuma alışkanlığının geliştiğini belirterek okumanın kendisinde anlama ve kavrama becerisini artırdığını belirtti. Daha çok edebi nitelikli Türk klasiklerini tercih ettiğini söyledi. Kütüphaneyi zenginleştirmek adına geçmiş yıllarda olduğu gibi kitap bağış kampanyaları düzenlenebileceğini söyledi.

Son sözü alan Tülin, kişinin bilinçli bir insan olabilmesi için geçmişini ve manevi değerlerini bilip bunları geleceğe taşımada kitap okumanın en etkili yöntem olacağını söyledi.

Comments are now closed for this entry